برگزاری مسابقه خاطرات دوران اسارت

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی از برگزاری مسابقه سرتاسری در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مسابقه‌ای تحت عنوان خاطرات دوران اسارت برگزار می‌نماید.

جواد کهن‌سال معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی  گفت: مسابقه الکترونیکی خاطره‌نویسی با موضوع "خاطرات دوران اسارت" برای ترویج فرهنگ ایثار بین نسل جوان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 




او  گفت : این مسابقه به مناسبت سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بین نسل جوان از برگزاری مسابقه "خاطرات دوران اسارت" در فضای مجازی خبر داد.

او با اشاره به اینکه سال‌های مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان عزیزمان در اسارتگاه‌های عراق ازجملهٔ مقاطع فراموش‌نشدنی تاریخ پرشکوه ما است، بر آن هستیم تا بار دیگر در سالروز ورودشان به آغوش وطن خاطره حماسه‌ها و قاب‌های ماندگارِ ایستادگی‌هایشان را مروری دوباره نماییم و یادآور و قدردان حماسه آن‌ها باشیم.

کهن‌سال در خصوص این مسابقه و شرایط آن بیان کرد: این مسابقه در فضای مجازی برگزار می‌شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی به‌قیدقرعه به ده نفر از شرکت‌کنندگان آزاده در این مسابقه هدایایی اهدا می‌گردد.

او همچنین یادآور شد که این مسابقه از ۲۱ مرداد شروع و زمان شرکت در مسابقه تا ۳۰ مردادماه ۱۳۹۹ است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.