بهره مندی واحد‌های تولیدی اردبیل از تسهیلات یارانه‌دار/ ۱۵۰ واحد تولیدی امسال به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی این استان برای تحقق جهش تولید و رفع مشکلات موجود تسهیلات یارانه‌دار دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه ۹۵ درصد واحد‌های تولیدی استان صنایع کوچک هستند، گفت: با تاکید وزیر صمت برنامه‌های حمایتی برای توسعه این صنایع در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش مسوولان فعالیت مستمر این صنایع در جهت رونق‌بخشی اقتصاد استان است.

او بیان کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده ۱۵۰ واحد تولیدی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسند که ۱۲۳ مورد از این تعداد جزو صنایع کوچک هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همچنین برنامه‌ریزی برای احیای واحد‌های راکد و نیمه‌فعال جزو اهداف اساسی است که در این زمینه نظارت و بازرسی توسط کارشناسان سازمان به صورت مستمر انجام می‌شود تا با احصای مشکلات، موانع و رفع آن‌ها، به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

صادقی افزود: در راستای تحقق جهش تولید و پویش ملی "تولید، تداوم امید" ۲۶ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشتند، که این واحد‌ها با مشکلات مدیریتی، حقوقی و بانکی روبرو بودند و با رفع مشکل، دوباره فعال شدند.

او بیان کرد: هم‌اکنون تعدادی از واحد‌های تولیدی استان براساس ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند، اما تعدادی نیز به ظرفیت‌های واقعی نزدیک شده و در تلاش هستند تا با افزایش تولید و ایجاد اشتغال در بازار حضور یابند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تاکید و پیگیری مقام عالی وزارت و مسوولان استان بر این است تا صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد حمایت و تشویق قرار گرفته و به ظرفیت واقعی تولید برسند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.