رفع نواقص و ایرادات مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : تلاش می‌کنیم امسال هم به مانند پارسال برای رفع نواقص و ایرادات جزیی باقی مانده در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد اعتبار بگذاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی نواقص در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه، گفت : این مجموعه ورزشی در حالی در سال ۱۳۹۳ پس از گذشت یازده سال از کلنگ زنی آن با صرف اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید که هنوز نواقص و ایراداتی داشت.

او گفت : عمده مشکلاتی که در این مجموعه ورزشی وجود داشت، بیشتر مربوط به بخش تاسیسات، محوطه سازی و زمین چمن آن بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه طی یکی دو سال گذشته اعتباراتی برای رفع نواقص و ایرادات این مجموعه ورزشی تخصیص یافته، افزود: هرچند طی این مدت تلاش کردیم تا نواقص اصلی این مجموعه ورزشی را برطرف کنیم، اما هنوز نواقصی جزئی در آن وجود دارد که امسال برای آن‌ها اعتبار اختصاص خواهیم داد.

او افزود: این اعتبار بیشتر برای ترمیم زمین چمن و سقف برخی نقاط مجموعه خواهد بود.

رحیمی به واگذاری محور‌های این مجموعه ورزشی به تعدادی از هیات‌های ورزشی هم اشاره کرد و گفت: واگذاری این محور‌ها به هیات‌هایی صورت گرفته که در این مجموعه ورزشی فعالیت داشته و یا اینکه به چنین فضایی برای انجام فعالیت‌هایشان نیاز داشته‌اند.

 این مسئول گفت: قرار است بخشی از فضای مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد هم در قالب ماده ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شود.

او درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی آماده افتتاح استان هم گفت: در حال حاضر حدود ۲۸ تا ۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی آماده افتتاح داریم و لیست آن‌ها را هم به وزارتخانه اعلام کرده ایم تا در هفته دولت و یا در هفته تربیت بدنی به افتتاح برسند.

رحیمی پروژه بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران، چندین زمین چمن مصنوعی و ۱۵ زمین ورزشی خیرساز را از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد.

او درباره آخرین وضعیت پروژه خانه جوان کرمانشاه افزود: این پروژه حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر تا هفته دولت تکمیل شود، آن را هم جزو پروژه‌های افتتاحی خواهیم آورد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار