۱۰۰ درمانگاه برای بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در مشهد فعال می‌شود

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: ۱۰۰درمانگاه برای ارائه خدمات سطح یک به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در این شهر فعال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر شاپور بدیعی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: به منظور گسترش خدمات رسانی سطح یک به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا، ۱۰۰ درمانگاه در مشهد فعال می‌شود.

او افزود: این تعداد درمانگاه در کنار مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته، خدمات سطح یک را به مردم ارائه خواهند داد تا با گسترش خدمات رسانی از بار مراجعه به بیمارستان‌ها نیز کاسته شود.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و به زودی درمانگاه‌ها در مناطق مختلف مشهد فعال می‌شود.
 

بیشتر بخوانید

 
بدیعی بیان کرد: در صورت نیاز بیماران به خدمات تخصصی، تصویربرداری و یا بستری از طریق درمانگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته به مراکز سطح دو و سه ارجاع داده می‌شوند.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸ مرکز در سطح دو خدمات به بیماران کرونایی فعال شده است؛ در این مراکز علاوه بر ویزیت تخصصی بیماران، خدمات تصویربرداری و سی تی اسکن نیز ارائه می‌شود.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه بیمارستان‌های شریعتی و امام رضا (ع) نیز به عنوان مراکز سطح سه و بستری بیماران کرونایی فعال است، تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی، براساس تصمیم هیات رئیسه و این قرارگاه، بیمارستان قائم (عج) به طور کامل از زیر بار کرونا خارج شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.