افزایش تعداد مرگ و میر در سدها

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از افزایش تعداد مرگ و میر در سدها، رودخانه‌ها و سراب‌های استان طی چند وقت اخیر یاد کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از افزایش تعداد مرگ و میر در سدها، رودخانه‌ها و سراب‌های استان طی چند وقت اخیر یاد کرد و گفت : گرمای هوا یکی از دلایل اصلی تمایل مردم به شنا در رودخانه‌ها و دیگر اماکن آب است.

او گفت : از سوی دیگر در تابستان امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا شاهد تعطیلی استخر‌ها بودیم و این موضوع نیز به افزایش شنا در آب‌های آزاد و آسیب‌های ناشی از آن دامن زده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تنها راهکاری که می‌تواند جلوی این حوادث را بگیرد همکاری خود مردم دانست و افزود: حتی افرادی که به فنون شنا هم آشنایی دارند در معرض خطر غرق شدن هستند، زیرا شرایط شنا در آب‌های آزاد با استخر‌ها متفاوت است.

بالایی با بیان اینکه رودخانه، دریاچه سد، تالاب، کانال کشاورزی و ... به هیچ عنوان محل مناسبی برای شنا نیست، از دستگاه‌های مربوطه هم خواست علاوه بر اطلاع رسانی در این زمینه، تمهیدات لازم را برای جلوگیری از حوادث غرق شدگی بیاندیشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار