اجرای طرح ملی بهسازی در ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان با اجرای عملیات روکش آسفالت، درحال بهسازی هستند.

 محور‌های مواصلاتی استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان زنجان برنامه ریزی شده که توسط پیمانکاران از ابتدای سال، در حال  اجرا است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ اکیپ عملیاتی در محور‌های مواصلاتی زنجان مستقر هستند، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت در ۲۵ کیلومتر از آزاد راه زنجان - قزوین با مبلغ قرارداد ۷۰ میلیارد ریال و انعقاد قراردادی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، همچنین لکه گیری و روکش آسفالت در ۱۰ کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

علی‌اکبری در خصوص اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ترانزیت زنجان- قزوین (کمربندی ابهر-خرمدره) گفت: این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او یادآور شد: عملیات بهسازی روکش آسفالت محور بناب- منجیل – گیلوان به طول ۸ کیلومتردرحال انجام است که ۵ کیلومتر آن ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به دیگر برنامه‌های عملیات آسفالتی در سال ۹۹، تأکید کرد: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی شمال خدابنده به طول ۲۲ کیلومتر در دست اقدام است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مقام مسئول لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور ابهر- قیدار به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال، محور زنجان - بیجار به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، زنجان ابهر به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال و لکه‌گیری و روکش آسفالت سلطانیه خدابنده به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه عملیات آسفالتی درسال ۹۹ برشمرد و افزود: از دیگرمحور‌هایی که برای بهسازی آن تلاش می‌کنیم، محور زنجان – دندی است که تا کنون دو مورد مناقصه به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.