شهردار کازرون:

خانه‌های متروکه و مستعد خطر در کازرون شناسایی و تخریب می‌شوند

شهردار کازرون گفت: شناسایی املاکی که در سطح شهر کازرون متروکه شده و از نظر ایمنی یا امنیتی خطرآفرین باشند، در دستور کار شهرداری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدامین مهرورز شهردار کازرون در حاشیه بازدید از یک ملک متروکه در خیابان قدمگاه کازرون اظهار کرد: شناسایی املاکی که در سطح شهر متروکه شده و از نظر ایمنی یا امنیتی خطرآفرین باشند، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

او اضافه کرد: به منظور حفظ ایمنی و امنیت شهروندان، چند مرتبه به مالکان اخطار داده می‌شود و در صورتی که آن‌ها اقدامی نکنند، شهرداری نسبت به تخریب این املاک اقدام خواهد کرد.

مهرورز با اشاره به اینکه این خانه‌های مخروبه و متروکه بعضا به پاتوق افراد ولگرد و معتاد تبدیل شده است، گفت: شهرداری کازرون به صورت جدی تخریب و رفع خطر از این املاک را در دستور کار خود قرار داده است.

او اظهار کرد: همچنین املاکی که سلامت بهداشتی شهروندان را مورد تهدید قرار داده باشند یا خطر ریزش داشته باشند، پس از شناسایی و صدور اخطاریه، اگر مالکان نسبت به رفع موارد اقدامی انجام ندهند، تخریب می‌شوند.

خانه‌های متروکه در کازرون تخریب می‌شوند

مهرورز اضافه کرد: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری با فرستادن ابلاغ و هماهنگی با مراجع قضایی نسبت به تخریب و رفع خطر این منازل اقدام می‌کند، و علاوه بر آن شهرداری می‌تواند با استناد به این ماده قانونی، بعد از انجام تخریب، هزینه آن را از مالک بگیرد.

او افزود: در همین رابطه و بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری کازرون در چند ماه اخیر نسبت به تخریب تعدادی از املاک حادثه‌خیز و مخروبه واقع در کوچه حکمت میدان انقلاب، پارکینگ سلمان و یکی از کوچه‌های خیابان سلمان اقدام کرده و بر اساس دستور شهردار، موارد دیگری را نیز در دستور کار دارد.

شناسایی و تخریب خانه‌های متروکه در کازرون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار