با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

روند بیماری کرونا در مهاباد کاهش یافت

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شمار بستری‌های ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان مهاباد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از کاهش بستری‌های ناشی از کرونا ویروس در مهاباد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شیب نزولی، اما شکننده شمار مبتلایان با رعایت  پروتکل های بهداشتی کووید_ ۱۹ هستیم و شمار بستری‌های ناشی از این ویروس در مهاباد کاهش یافته است.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: برخلاف انتشار برخی خبر‌ها تاکنون هیچ درمان مشخصی برای علاج کووید_ ۱۹ کشف نشده و دارو‌های تجویز شده تنها ماهیت حمایتی و ضد ویروسی دارند.


بیشتر بخوانید


مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطر نشان کرد: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، میهمانی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم عروسی و عزا و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند شیب نزرولی بیماری را بشکند و شهرستان مهاباد مجددا در وضعیت قرمز و هشدار قرار گیرد.

شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد ضمن تشکر از مدیریت و کادر شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: بیماران بستری در بیمارستان از لحاظ روحی و روانی نیازمند همیاری و همکاری کادر درمانی می‌باشند و مدیریت پرسنل، پزشکان و کادر خسته درمانی در این برهه از زمان کار مهم و قابل ستودنی است که مدیریت شبکه و رئیس بیمارستان به خوبی این وظیفه را انجام داده است.

در ادامه لقمان منصور پور رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد ضمن تشکر از مدیر شبکه بیان کرد: خوشبختانه در اجرای برنامه‌های مدیریت با دکتر بهزاد کاملا هماهنگ هستیم و اجرای کار‌ها با حمایت وی به خوبی به انجام می‌رسد و همچنین از همه کادر درمانی، پزشکان و نیرو‌های خدمات پشتیبانی که با زحمات شبانه روزی سعی در ارائه خدمات باکیفیت و ایمن به بیماران دارند، تشکر و قدردانی کرد.

روند بیماری کرونا در مهاباد کاهش یافت

مراسم تبریک انتصاب رئیس بیمارستان امام خمینی مهاباد هم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول دفتر نماینده مردم، مدیر شبکه و تیم مدیریت بیمارستان در محل سالن کنفرانس شبکه برگزار شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.