جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا در زنجان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان زنجان از اجرای جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این استان خبر داد.

جشنواره ایده‌پردازی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسف دولتیاری مسئول سازمان بسیج فرهنگیان زنجان گفت:شیوع ویروس کرونا نباید در تعلیم و تربیت دانش آموزان خللی ایجاد کند بنابراین بر آن شدیم که از تجربیات و ایده‌های اولیای دانش آموزان، اساتید دانشگاه فرهنگیان، معلم‌ها و حتی خود دانش آموزان و دانشجویان و در حوزه ستادی مدیران آموزش و پرورش استفاده کنیم.

او از برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا خبر داد و بیان داشت: امیدواریم در قالب این جشنواره با جمع آوری کردن ایده‌ها در سال تحصیلی آینده گام‌های موثری برداریم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان اهداف این جشنواره را کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در دوران کرونا و شرایط مشابه، شناخت ضعف‌های آموزش‌های مجازی و راهکار‌های اصلاحی برای رفع این نواقص و انتشار تجربیات و ایده‌ها و راهکار‌ها برای ارتقاء آموزش مجازی عنوان کرد.

او به چهار محور عمده برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره در محور‌های یادگیری موثر در دوران کرونا، ارزشیابی موثر در آموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده در تربیت و یادگیری و رسانه، فضای مجازی و یادگیری موثر برگزار می‌شود.

دولتیاری تصریح کرد: ایده‌های شرکت در این جشنواره به صورت پاراگراف‌های نوشتاری به صورت پیشنهاد، نماهنگ، موشن گرافی، نقاشی، کاریکاتور، تیزر‌های آموزشی و تربیتی و انیمیشن قابل ارسال است.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان معلمان، مدیران مدارس، دانش آموزان و معلمان استان زنجان می‌توانند آثار خود را تا چهارشنبه پنجم شهریور ماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ارائه دهند، یادآور شد: به نفرات اول تا سوم جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.