۷۲ عنوان کتاب امسال در استان سمنان به چاپ رسید

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۷۲ عنوان کتاب در شمارگان ۴۴ هزار و ۹۵۰ نسخه بهار ۹۹ در استان به چاپ رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: کتاب‌های منتشر شده استان سمنان در سال جاری در موضوع‌های مختلف مانند دفاع مقدس، موضوع‌های بومی محلی استان، حوزه دانشگاهی و دینی و مذهبی بود.

او افزود: از مجموع ۷۲ عنوان کتاب چاپ شده در استان سمنان در سه ماهه نخست امسال ۶۹ عنوان تالیف و سه عنوان ترجمه بود.

صادقی نژاد بیان کرد: شمارگان کتاب‌های تالیفی استان سمنان بهار امسال در مجموع ۴۳ هزار و ۵۵۰ نسخه بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: سه عنوان کتاب ترجمه شده استان سمنان در سه ماهه نخست امسال در یکهزار و ۴۰۰ شمارگان به چاپ رسید.

او اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی طرح تابستانه کتاب از عید سعید غدیر آغاز شد تا پنجشنبه سی ام مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

صادقی نژاد یادآور شد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: هفت کتابفروشی در سمنان شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق، ۲ کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و ۲ کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان مجری طرح تابستانه کتاب هستند.

او گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که با لحاظ کردن یارانه ۲۰ درصدی، هر خریدار کتاب از ۳۰۰ هزار ریال تخفیف برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.