افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مهاباد

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی در این شهرستان خبر داد.

نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با توجه به آیین نامه‌های جدید ساماندهی حمل و نقل مصوب کمیته تطبیق شهرستان مهاباد، نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ۳۰ درصد افزایش یافته که از امروز اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان برای جبران کاهش ظرفیت آن‌ها در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزایش یافته است افزود: کرایه تاکسی‌های گردشی و ون از ۱۰ هزار به ۱۳ هزار ریال افزایش یافته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد اظهار داشت: این افزایش قیمت به علت شرایط مقابله با کرونا و جبران کاهش تعداد مسافران در هر مسیر به صورت موقت اعمال شده و در صورت پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی نرخ‌ها به حالت قبلی باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید

نورانی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

او افزود: ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ دستگاه تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه تاکسی ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ دستگاه میدل باس، ۶ دستگاه مینی بوس و ۷۲ دستگاه تاکسی تلفنی روستایی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.