انتقاد نمایندگان استان مرکزی به کنکور و حقوق معلمان

نمایندگان استان مرکزی به وزارت علوم و آموزش و پرورش تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی نسبت به نحوه برگزاری کنکور و حقوق معلمان تذکرات شفاهی و کتبی دادند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و در جلسه امروز مجلس نسبت به اعلام تاریخ‌های متعدد برای برگزاری کنکور سراسری و سر درگم کردن دانش آموزان تذکر شفاهی داد.

آصفری با بیان اینکه در برگزاری آزمون سراسری کارشناسی برای ورود به دانشگاه‌ها باید تدبیری اندیشیده شود گفت: نباید این گونه با روح و روان یک میلیون و نیم جوانبازی شود.

او اضافه کرد: دو شب گذشته از طریق صدا و سیم اعلام شد که آزمون سراسری با تعویق یک ماهه در تاریخ ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد، اما دیشب مجددا اعلام شد که کنکور در تاریخ مقرر و در آخر مرداد ماه برگزار خواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس مخالف برگزاری کنکور بدون رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و دولت حق ندارد به جایگاه مجلس توهین کندو با روح و روان و سلامتی دانشجویان بازی کند.

او ادامه داد: از دیشب تا امروز جوانان مکررا با نمایندگان تماس گرفتند و از این وضعیت انتقاد کردند.

تذکر کتبی نماینده خمین به وزیر آموزش و پرورش

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و دیگر نماینده استان مرکزی در مجلس هم به وزیر آموزش و پرورش نسبت به لزوم رسیدگی به وضعیت نامطلوب حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش تذکر داد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز از سوی روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
همه جاوهمه چیز برای معلمان پس بقیه کارمندان چی خصوصا کارمندان بهداشت درجایی که معلمان حدود یکسال در خانه خوابیدن پرسنل بهداشت ودرمان روزهای تعطیل هم سر کار بودن