نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۰ افتتاح شد

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از امروز آغاز شد و تا شنبه، ۲۵ مرداد ادامه دارد.

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۰ امروز با سخنرانی سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به صورت آنلاین و سخنرانی‌های حضوریِ مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه، برگزار شد.

دبیرخانه رویداد اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی این نمایشگاه گرفت و این دبیرخانه برآن شد که رویداد‌ها و بخش‌های جانبی اینوتکس را در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ به شیوه‌ای خلاقانه و از راه دور به صورت مجازی (Virtual) برگزار کند.


بیشتر بخوانید


در نمایشگاه مجازی اینوتکس غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت ۳D مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویداد‌های مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتور‌های استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.

به جز مراسم افتتاحیه، اختتامیه (و بخش اهدای جوایز آن) و بخش سخنرانی‌های استیج که به صورت حضوری و با مخاطب محدود برگزار می‌شود، تمامی بخش‌های اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار