تشدید نظارت بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اردبیل

رییس کل دادگستری استان اردبیل از رصد و تشدید نظارت بر ساخت و ساز‌ها و پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تخلفات ساختماتی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل امروز در نشست تخصصی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل و سرعین گفت: دبیرخانه متمرکز کمیسیون ماده ۱۰۰ و ارجاع مکانیزه پرونده‌ها به شعب بدون دخالت عامل انسانی راه‌اندازی شده که ضمن متمرکز شدن امور تسهیل ، خدمت‌رسانی به مردم تسریع می‌شود.

او با اشاره به عملکرد کمیسیون‌های بدوی، تجدیدنظر و اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری افزود: حقوق عامه به عنوان یکی از قوانین مهم، مورد تاکید رییس قوه قضاییه بوده و دستگاه‌ قضایی استان نیز در راستای دفاع از حقوق عامه به صورت جدی پیگیر این موضوع بوده و با موارد تخلف به شدت برخورد می‌کند.

عتباتی به بحث خدمات شهری و ساخت و سازهای غیرمجاز شهری که بسترساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و خدشه‌دار شدن سیمای شهری می‌شود، پرداخت و گفت: نظارت مستمر، دقیق و انجام امورات به صورت قانونی و دقیق در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰  از عوامل اصلی پیشگیری از ساخت سازهای غیرمجاز و تخلفات ساختمانی است.

او اظهارداشت: سهل انگاری در مقابله با پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از سوی دستگاه اجرایی که موجب بی‌توجهی و لوس شدن قوانین و مقررات مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شود، تخلف محسوب شده و با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود.

 انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار