بازیکن نساجی: گلزنی از فواصل دور اتفاقی نیست/ خاطره شوت‌های کریم باقری را زنده کرده ام

محمد میری درباره وضعیتش برای فصل آینده و سوپر گل هایش به استقلال و سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.

محمد میری بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش برای فصل آینده اظهار کرد: من از چند تیم پیشنهادهای خوبی دریافت کردم، اما منتظر هستم تا بازی‌های لیگ برتر به پایان برسد تا تصمیم نهایی را بگیرم.

او درباره اینکه از باشگاه پرسپولیس هم پیشنهادی دریافت کرده است، گفت: در این مورد صحبتی نمی‌کنم، چون تمرکزم را معطوف به ۲ بازی باقی مانده کردم تا بتوانم به تیم نساجی مازندران کمک کنم.  

میری درباره سوپر گل هایش برابر تیم‌های استقلال و سپاهان  و اینکه برنامه‌ای برای زدن شوت‌های از راه دور دارد، بیان کرد: خدا را شکر با تمرینات منظم و تلاش زیاد توانستم گل‌های زیبایی به ثمر برسانم. به هر حال گل‌های زده شده از فاصله دور نمی‌تواند اتفاقی باشد و من قبل از زدن توپ تصمیم می‌گیرم و بعد از آن اقدام به شوت زنی می‌کنم. من ۱۰، ۱۵ دقیقه قبل از بازی اقدام به شوت زنی می‌کنم تا آمادگی لازم را داشته باشم.    

بازیکن نساجی مازندران درباره استفاده از تجربیات کادر فنی این تیم برای شوت زنی گفت: بله من با سیروس دین محمدی و حنیف عمران زاده تمرین شوت زنی می‌کنم و عمران زاده به من می‌گوید که شوت هایت مرا  یاد کریم باقری می‌اندازد.

وضعیت تیم ما با حضور فکری بهتر شده است 

او درباره عملکرد خوب نساجی با هدایت محمود فکری بیان کرد: شرایط تیم ما با حضور فکری بهتر شده است و بازیکنان با جدیت و انگیزه بیشتری بازی می‌کنند. به هر حال نتایج خوب تیم ما نشان می‌دهد که فکری مربی کاربلدی است.

میری درباره عملکرد تیم نساجی مازندران گفت: ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و اگر از همان ابتدا امتیازات را از دست نمی‌دادیم به طور حتم کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نبود. به هر حال برخی از تیم‌ها هزینه‌های میلیاردی می‌کنند و ما توان مقابله با آن‌ها را نداریم. علاوه بر این انتظارات از تیم ما بالا رفته است و  قصد داریم روند رو به رشد خود را تا آخر فصل ادامه بدهیم.

ما نمی گذاریم حقی از تیم ها ضایع شود 

بازیکن نساجی درباره هدف و برنامه این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال رتبه تیم ما در جدول رده بندی به صورتی است که امکان کسب سهمیه آسیایی وجود ندارد  و خطر سقوط به لیگ دسته یک  هم تیم ما را تهدید نمی‌کند، اما ما برای پیروزی به زمین مسابقه می‌رویم تا حق سایر تیم‌ها ضایع نشود.

او درباره تعداد زیاد پارگی رباط صلیبی در تیم نساجی مازندران بیان کرد: ما ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم و همین موضوع باعث شده که بازیکنان فشار سنگینی  را  تحمل کنند و  دچار آسیب دیدگی شدید شوند.    

میری در پایان درباره وضعیت مصدومیتش گفت: من با وجود اینکه مصدومیتم رفع شده است، اما هنوز درد دارم. البته وضعیتم خوب است و مشکلی برای بازی کردن ندارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/                        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار