پرداخت بیمه به مستمری بگیران باتوجه به سنوات

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان باتوجه به سنوات پرداختی، بیمه دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نورمحمدی مدیر کل بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از پایان مردادماه حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه دو میلیون و هشتصد هزار تومان و با ۳۵ سال سابقه، سه میلیون تومان خواهد بود.

نورمحمدی با بیان اینکه در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه، حداقل‌ یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافت می کردند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان می رسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.

او بیان کرد: همچنین حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (با افزایش ۶۸ درصد) می‌رسد.
 
مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان گفت: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان یعنی افزایش ۵۰ درصدی و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار (۲۵ درصد) می رسد.
 
نورمحمدی افزود: حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با ۲۴ درصد افزایش و به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه حداقل ۴۱ درصد و به ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد.

او بیان کرد: حقوق افراد با کمتر از ۲۰ سال سابقه ۸۳۴ هزار و رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه به ۵۹۴ هزار و ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید.

نورمحمدی گفت: شیوه‌ای که به اجرا درآمد با عنوان متناسب سازی بر اساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن سعیدی
۱۸:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اقای مدیر کل ! با آن فرمول جنابقالی بنده بازنشسته سال 90 با31 سال سابقه و 3 برابر بیمه پردازی حداقلی ؛ فقط با افزایش مسکن ؛حق ترغیب و ،... کلا 620 تومان نصیبم شده ،آیا با ملاک سابقه و حق بیمه پردازی و فرمول جناب عالی این حق منه ؟ تورو خدا یک پاسخ دروست بدید