آمادگی کرمانشاه برای برپایی آزمون سراسری

معاون استانداری کرمانشاه با تاکید بر آمادگی استان برای برپایی آزمون سراسری گفت : آنچه در کنکور امسال حائز اهمیت است، حفظ سلامت فرزندانمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار معاون استانداری کرمانشاه گفت : همه ظرفیت‌ها باید پای کار بیاید تا این آزمون به بهترین وجه برگزار شود.

او با اشاره به وجود امکانات نیرو‌های مسلح و هلال احمر در استان گفت : امکانات و فضا‌های این سازمان‌ها می‌تواند برای هرچه سالم برپا شدن کنکور سراسری بکار گرفته شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بر اطلاع رسانی مطلوب و اثربخش برای برگزاری آزمون سراسری تاکید داشت و افزود: اطلاع رسانی تجربه مثبت آزمون‌های هفته‌های گذشته و مستند سازی از امکانات و اقدامات برای برپایی کنکور سراسری، به داوطلبان و خانواده‌ها اعتماد و امنیت خاطر می‌دهد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید و نباید‌ها به خوبی به داوطلبان اعلام و در فضای رسانه منتشر شده افزود: هرچه مردم به ضوابط اجرایی آشناتر باشند، هزینه‌های اقدام کمتر خواهد شد.

الهی تبار ادامه داد: فرزندان ما در آوردگاهی حضور پیدا کرده اند که باید سلامت و جان آن‌ها را حفظ کنیم و برای حفظ سلامت داوطلبان در برگزاری آزمون سراسری همه پای کار باشند.

او گفت: کنکور سراسری طی روز‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و یکم شهریورماه برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار