باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تاخیر یک ساعته پرواز تهران-بندر عباس؛ ارسال بار مسافران یک پرواز با پرواز بعدی!

صبح امروز پرواز تهران_ بندر عباس که توسط شرکت هواپیمایی سپهران انجام شده بود با تاخیر یک ساعته پرواز و تحویل دیر هنگام بار مواجه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز طی تماس‌های مکرری که با باشگاه خبرنگاران گرفته شد برخی از مسافران مسیر تهران _ بندرعباس اعلام کردند که این هواپیما علاوه بر تاخیر یک ساعته بار‌های تعدادی از مسافران گم شده است.

یکی از مسافران  پرواز هواپیمایی سپهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه این هواپیما علاوه بر تاخیر یک ساعته باعث شده بار برخی از مسافران هم گم شود، افزود: در این هواپیما حدود ۴۵ دقیقه مسافران بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی حضور داشتند و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه خلبان اعلام کرد که بار برخی از مسافران به دلیل افزایش وزن هواپیما با پرواز بعدی ارسال می شود.

او ادامه داد: این موضوع باعث اعتراض و نگرانی مسافران از گم شدن بارهایشان شده است.

بعد از دریافت شکایات توسط مسافران این هواپیمایی، با این شرکت تماس گرفتیم تا علت تاخیر این پرواز را پیگیر شویم که هیچ کس پاسخگو نبود.

شرکت های هواپیمایی پاسخگوی مسافرانشان باشند

در همین رابطه رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مشکل تمامی مسافران و این پرواز هم اکنون حل شده است، ادامه داد: شرکت های هواپیمایی موظف هستند در قبال مسافران خودشان پاسخگو باشند و نسبت به جلب رضایت آنها اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت این موارد و قوانین هستند و تخلف از آنها غیر قانونی است.

جعفر زاده تاکید کرد: این موضوع از طریق روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری شد و شرکت هواپیمایی سپهران اعلام کرد که ظاهراً به دلیل گرمای هوای تهران امکان تیک آف نبود و از سوی دیگر بار هواپیما داری اضافه وزن بود به همین دلیل مجبور به کاهش وزن هواپیما شدند.

او تاکیدکرد: به دلیل افزایش وزن هواپیما مجبور شدیم که بخشی از باره مسافران را با پرواز بعدی با چند ساعت تفاوت به مسافران تحویل دهیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: به دلیل گرمای هوا مسافران را پیاده نکردند و همین دلیل مسافران در داخل هواپیما ماندند و هواپیما با پرواز دیگری به بندرعباس منتقل شد.

او تاکید کرد: تمامی آدرس مسافران دریافت شده و بار بعد از چند ساعت به آدرس مستقیم آنها تحویل داده می شود. فاصله گذاری اجتماعی در تمامی پروازها رعایت می شود و هوای داخل آنها هم هر سه دقیقه  تهویه می شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی هم اکنون مشکل این پرواز برطرف شده و بارهای آنها به زودی تحویل داده می شود.

هم اکنون وضعیت پروازهای تهران _ بندر عباس  به حالت عادی بازگشته است و پروازهای در ساعت مقرر انجام می شود و بارهای آنها  به موقع تحویل داده می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار