روند کاهشی کرونا در مازندران

۱۸۹ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های مازندران بستری و ۲۶۰ بیمار هم ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، براساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۲۶۰ نفر با بهبودی نسبی، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

شناسایی ۱۵۳ بیمار جدید کرونایی

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه‌ه بستری و ۲۲۱ نفر نیز مرخیص شدند.

او با بیان اینکه اکنون هزار و ۱۲۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند افزود: ۲۳۸ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر موسوی با اشاره به اینکه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک چند روز گذشته آمار ابتلا به کووید ۱۹ در مازندران روند کاهشی داشته است، گفت: مهمترین اقدام برای قطع زنجیره انتقال ویروس، استفاده از ماسک و دستکش، شستن دست‌ها، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضرور است.

شناسایی ۳۶ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: با ترخیص ۳۹ بیمار با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل در حال حاضر ۲۷۰ نفر است.

او افزود: ۴۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل به سر می‌برند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.