‌مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: می‌دانیم که علم و ادب شرافتمندانه برابر مس کرمان بازی می‌کند

حمید محرابی درباره هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال، تبانی و زد و بند در این مسابقات توضیحاتی را ارائه کرد.

حمید محرابی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حساسیت هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک اظهار داشت:  بازی حساسی برابر داماش گیلان داریم و در طرف دیگر نیز بازی سرنوشت سازی  میان مس کرمان و علم و ادب برگزار می‌شود. همچنین دیدار خوشه طلایی ساوه برابر هواداران تهران نیز اهمیت زیادی دارد. این ۳ دیدار حساسیت بسیار بالایی دارند و امیدواریم عدالت در حق تمام تیم ها، بازیکنان، مربیان و مدیرانی که طی یک فصل زحمات زیادی کشیدند رعایت شود.

امیدوارم تیم‌ها برنامه‌ای خارج از عرف و اخلاق پهلوانی نداشته باشند

محرابی در ادامه گفت: تیم‌ها باید براساس اصول، فرهنگ و لباسی که بر تن دارند، برای شهر و تیمشان بازی کنند تا عدالت رعایت شود. خداراشکر احساس ما این است که تاکنون عدالت رعایت شده و  امیدواریم از این جا به بعد نیز تیم‌ها براساس اصول پهلوانی و ورزشی خود به زمین بروند و بازی کنند و برنامه‌ای خارج از عرف و اخلاق پهلوانی نداشته باشند. ما هم از این قائده مستثنی نیستیم و باید این اصول را در باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم رعایت کنیم.  

تبریز و مردم آن صاحب شرافت هستند 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به این که علم و ادب به دلیل مشکلاتی که در این فصل داشت، در بازی‌های گذشته خود متحمل شکست‌های سنگینی شده و تقابل این تیم با مس کرمان که بر حسب تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد، آلومینیوم را نگران نمی‌کند گفت: بازی در تبریز برگزار می‌شود و نام و مردم آن صاحب شرافت هستند. تبریز گل سرسبد ایران است و هر موقع می‌خواهیم درباره غیرت صحبت کنیم، نخستین نامی که به ذهنمان می‌رسد تبریز است.   اهالی تبریز، انسان‌های غیرتی و پایبند به اصول هستند؛ بنابراین وقتی علم و ادب در خانه خودش بازی می‌کند جای نگرانی وجود ندارد. علم و ادب وقتی به شهر‌های دیگر می‌رود، نتایج خوبی نمی‌گیرد، اما فکر نمی‌کنم این تیم در شهر خودش بیشتر از ۳ گل خورده باشد.

می‌دانیم که علم و ادب مانند بازی‌های قبلی خود، شرافتمندانه برابر مس کرمان به میدان می‌رود

او افزود: علم و ادب در مقطعی چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت، اما با آن شرایط هم در تبریز بیشتر از ۳ گل نخورد. بازیکنان و عوامل تیم علم و ادب شرایط جدول را درک می‌کنند و می‌دانند که پایبندی آن‌ها به اصول، در تاریخ ماندگار خواهد شد و هیچ گاه غیرت مندی شان از یاد مردم استان مرکزی نمی‌رود. می‌دانیم که علم و ادب مانند بازی‌های قبلی خود، شرافتمندانه برابر مس کرمان به میدان می‌رود و همگان شاهد دیداری خواهند بود که عدالت در آن رعایت می‌شود.  

 گاهی اوقات ظواهر چیز‌هایی را به ما نشان داده، اما هیچ سندی از تبانی و زد و بند موجود نیست

محرابی در خصوص نگرانی مبنی بر تبانی و زد و بند در هفته‌های پایانی لیگ یک و این که در طول سال‌های فعالیت خود در لیگ یک شاهد چنین مسائلی بوده گفت: با سند نمی‌توانیم بگوییم چنین اتفاقی رخ داده است. شاید کسانی که این کار را انجام می‌دهند، کارشان را خوب بلدند، زیرا هیچ سندی از تبانی و زد و بند موجود نیست، اما گاهی اوقات ظواهر چیز‌هایی را به ما نشان داده که قابل اثبات نیستند. تاکنون تبانی یا زد و بندی که بتوان آن را با سند و مدرک اثبات کرد ندیدم، اما حرف و حدیث در این رابطه زیاد است.


بیشتر بخوانید:


امیدوارم تمام تیم‌ها در هفته پایانی با اصول اخلاقی وارد زمین بازی شوند

او افزود: ممکن است در همین ۳ بازی حساس هفته آخر که تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص می‌کند، حرف و حدیث باشد، اما باید ببینیم که چه مستندی می‌توانیم پیدا کنیم. امیدوارم تمام تیم‌ها در هفته پایانی با اصول اخلاقی وارد زمین بازی شوند، زیرا فلسفه ورزش، رعایت اصول پهلوانی است و اگر این اصول رعایت شود دیگر حرف و حدیثی پیش نمی‌آید. نباید فراموش کنیم که این بازی‌ها تمام می‌شود و  یک روز باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم؛ بنابراین بهتر است ما مدیران ورزشی که وقتمان را برای فوتبال می‌گذاریم، از قیامت خودمان نگذریم.   امیدوارم اتفاق زشتی در فوتبال ما رخ ندهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار