بهره برداری از کارخانه زباله سوز ساری در آینده‌ای نزدیک

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کارخانه زباله سوز ساری با تامین اعتبار لازم، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که به همراه بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و حسین زادگان استاندار مازندران از کارخانه زباله سوز ساری بازدید می‌کرد، گفت: با تامین اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومانی، کارخانه زباله سوز ساری در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود:برای اجرای این طرح که تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

افتتاح تالار فرهنگی تا پایان امسال

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از طرح در دست اجرای تالار فرهنگی مرکزی ساری، گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح تالار فرهنگی ساری اختصاص یافت و این طرح تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

این پروژه فرهنگی به مساحت ۵۲۹۶ متر مربع در دست ساخت است که در بازدید امروز رئیس سازمان برنامه بودجه مقرر شد با تامین اعتبار مورد نیاز، این پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری برسد.

نوبخت همچنین در ادامه سفر به مازندران با همراهی حسین زادگان استاندار مازندران و نماینده مردم ساری و میاندرود و مدیران استانی از کتابخانه مرکزی ساری بازدید کرد.

این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی و در مساحت ۷۶۰۰ متر مربع در حال اجرا می‌باشد و همچنین تاکنون ۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.
 
پیشرفت ۶۵ درصدی مرکز آموزشی- درمانی ساری

نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر عصر امروز در بازدید از طرح مرکز آموزشی- درمانی ۳۷۰ تختخوابی شهرستان ساری واقع در روستای ماهفروجک، گفت:این پروژه با زیربنای ۳۰ هزار متر مربع تا کنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او افزود: برای تکمیل این طرح به ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است که با تامین این اعتبارات، این طرح درمانی تا خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

نوبخت گفت: با بهره برداری این پروژه یک میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی این بیمارستان قرارمی گیرند.

عملیات ساخت مرکز آموزشی- درمانی ۳۷۰ تختخوابی شهرستان ساری از سال ۱۳۸۸ آغاز شد.

بازدید از استادیوم شش هزار نفره ماهفروجک

نوبخت معاون رئیس جمهور با همراهی حسین زادگان استاندار مازندران همچنین از استادیوم شش هزار نفره ماهفروجک ساری بازدید کرد.

پروژه استادیوم شش هزارنفری با پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی و هزینه ۴۲ میلیارد تومانی در حال اجراست که با قول مساعد رئیس سازمان برنامه بودجه با تامین اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی، این پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.