مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر پینگ‌پنگ برگزار شد

مراسم اهدای جام تیم تنیس روی میز به تیم پتروشیمی بندر امام به عنوان قهرمان لیگ برتر انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم اهدای جام تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام که با درخشش کادر فنی تماماٌ بومی، موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر تنیس روی میز کشور شده بود در سالن ورزشی اندیشه شهرک بعثت بندر ماهشهر با حضور کادر فنی، مسئولان و برخی بازیکنان تیم برگزار شد.

در این مراسم، وحید کاظمی‌نژاد سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام و پیشکسوت ورزش تنیس روی میز کشور جام قهرمانی را به عبدالخدر حیدری سرپرست تیم اهداء کرد.

کاظمی نژاد سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام گفت: خوشحال هستیم که با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جواب اعتماد مدیران پتروشمی را دادیم و ثابت کردیم که ماهشهر دارای فرزندان زیادی است که اگر مدیران به آن‌ها اعتماد کنند، می‌توانند خودشان را ثابت کنند.

او افزود: پتروشیمی عقبه زیادی در تنیس روی میز ایران دارد و حتی در گذشته بازیکن خارجی نیز استخدام کرده بودیم. لیگ برتر تنیس روی میز ایران نیز بزرگ و معتبر است و امسال پتروشیمی توانست با همدلی بین اعضای کادرفنی و بازیکنان و نگاه ویژه مسئولان پتروشیمی، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

کاظمی نزاد بیان داشت: اتفاق خوبی که برای خودم نیز افتاد، این بود که بهترین ترکیبی که طی چند سال گذشته برای تیم پتروشیمی داشتم، ترکیب تیم مقابل دانشگاه آزاد بود. در این دیدار با تغییر نفرات در بازی ۲ نفره، یک نتیجه قاطع کسب کردیم و با حساب ۶ بر صفر رقیب دیرینه مان را شکست دادیم. با همین برد، راه قهرمانی مان هموار شد و البته همان موقع نیز روی کاغذ قهرمانی را تثبیت کردیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام  گفت: برگزاری لیگ در بحث بازیکن سازی، کشف استعداد‌ها و آمادگی ملی پوشان تاثیر بسزایی دارد و هر کشوری که می‌خواهد تیم ملی آماده و خوبی داشته باشد باید لیگ آن نیز پویا باشد. در واقع لیگ برتر، ویترین یک فدراسیون است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.