تشکیل کارگروه تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش بهبهان

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش بهبهان از تشکیل کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس در پروژه مهر ۹۹ این شهرستان خبر داد.

 صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش بهبهانتشکیل کارگروه تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: چهارمین نشست تشکیل کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس در پروژه مهر با هدف آماده سازی فضای فیزیکی و کالبدی آموزشگاه ها و رفع نیاز‌های تجهیزاتی برگزار شد.

او افزود: شناسایی نیازمندی‌های واقعی مدارس، فراهم ساختن تمهیدات لازم برای رفع کمبود‌ها و برنامه ریزی جهت بازگشایی مطلوب مدارس از وظایف مهم این کارگروه است.

نژاد حسینی تصریح کرد: در این زمینه طی بخشنامه‌ای از مدیران مدراس خواسته شده که نیاز‌ها و کمبود‌های اقلامی و فضا‌های آموزشی را به کارگروه ستاد تعمیر و تجهیز پروژه مهر آموزش و پرورش بهبهان اطلاع رسانی کرده تا پس از بررسی اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: معاون پشتیبانی به عنوان مسئول کارگروه و کارشناسان خدمات، گروه‌های آموزشی، امور مالی، کودکان استثنایی، کمک‌های مردمی، بهداشت و سلامت، تربیت بدنی و فرهنگی از آموزش و پرورش و کارشناسان نوسازی مدارس و امور عشایر از ادارات مرتبط اعضا کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر را تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول گفت: بازدید‌های میدانی از واحد‌های آموزشی صورت پذیرفته و لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز مدارس جمع آوری و به استان ارسال شده است که به محض دریافت بین مدارس توزیع خواهد شد و اولویت مهم کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر در سال تحصیلی ۹۹ آماده سازی شایسته و مناسب مدارس جهت بازگشایی در شرایط بحران کرونا است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.