وزیر جهاد کشاورزی وارد فرودگاه کرمانشاه شد

خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه با استقبال معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه وارد فرودگاه کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه با استقبال معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه، رئیس، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان دقایقی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد.

فردا پنجشنبه ۲۳ مردادماه و در شهرستان سرپل ذهاب طی سفر یک روزه وزیر  جهاد کشاورزی و در قالب ویدئو کنفرانس با رئیس  جمهور، شاهد آغاز بهره برداری از طرح عظیم توسعه منابع آب و خاک در نواحی مرزی شامل ۲۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان‌های کرمانشاه و ایلام خواهیم بود.

سهم کرمانشاه از اراضی موصوف ۲۱ هزار و ۵۹۰ هکتار با سرمایه گذاری ۴۷۵۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۸۶۳۶ نفر می‌باشد .

استاندار کرمانشاه گفت: طرح سامانه گرمسیری به توسعه منطقه با محوریت آب کمک می‌کند و سه هزار پروژه زیرمجموعه آن تعریف شده که می‌تواند قسمت قابل توجهی از زمین‌های کرمانشاه و ایلام را زیرپوشش قرار دهد.

بازوند افزود: در این طرح رودخانه دایمی به طول حدود ۲۰۰ کیلومتر ایجاد می‌شود که فرصت بسیار خوبی برای ایجاد ۲۰۰ هزار شغل می‌تواند باشد.

۱۳ هزار هکتار از پروژه عظیم سامانه گرمسیری در استان کرمانشاه فردا (پنج شنبه) به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار