برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در کهگیلویه وبویراحمد

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای نخستین بار جشنواره استانی فیلم مقاومت در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای سیاست گذاری و هم افزایی شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت با بیان اینکه تاکنون این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شد، اما امسال بخش استانی نیز به آن اضافه شده گفت: نفرات برتر هراستان به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.

سرهنگ ارسلان جو با اشاره به اینکه این جشنواره صرفا با موضوع جنگ فیزیکی نیست و جنگ اقتصادی نیز به آن افزوده شده ادامه داد: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، سلامت، هسته ای، انقلاب اسلامی وآرمان‌های آن، انقلاب اسلامی آینده‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم، تمدن نوین اسلامی، رزمندگان بدون مرز، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات این جشنواره است.

او افزود: تمامی اعضای بسیج، کارکنان نیرو‌های مسلح و افراد غیر بسیجی نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه بسیج جامعه پزشکی استان ارائه دهند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش دفاع مقدس و بسیج است گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در دو مرحله پایان مرداد و هفته بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.