تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور تا ۳۱ مردادماه ۱۳۹۹ در این استان تمدید شد.
 
هادی زارع پور افزود: این تمدید از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش انجام و به تمامی استان‌ها اعلام شده است.

او بیان کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از هشت تیرماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۰ مردادماه نیز ادامه داشت، اما به مدت ۱۱ روز تمدید شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان پایه‌های ورودی در کشور و این استان شامل پیش دبستانی، اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم باید تا مهلت مقرر برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

زارع پور گفت: آن عده از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود نکرده اند از طریق سامانه ملی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir آن را انجام دهند.
 
او افزود: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تکرار پایه یا تغییر رشته، محل تحصیل و محل زندگی نیاز به اصلاح روند ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود دارند، از چهارم مردادماه تا دوم شهریورماه ۱۳۹۹ می‌توانند نسبت به این کار اقدام کنند.
 
تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار نفر بوده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.