افزایش ۳۰ درصدی آمار مراجعه کنندگان به کلینیک فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع)

آمار مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۳۰ درصدی آمار مراجعه کنندگان به کلینیک فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع)به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مسئول کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) با دارا بودن بهترین شرایط برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای سبز برای انتظار بیماران خدمات مطلوب و ارزنده‌ای ارایه می‌دهد.

اقدس حمیدی از فعالیت ۳۲ پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک خبر داد و افزود : همه رشته‌های تخصصی در این کلینیک وجود دارد.

او افزود  : ۲ هزارو ۴۰۰ بیمار طی تیر ماه سال جاری به این کلینیک مراجعه کردند، این در حالی است که در مدت مشابه ماه گذشته یک هزارو ۸۰۳ بیمار به این کلینیک مراجعه کردند.

او مراجعه به متخصصان داخلی را جزو بیشترین مراجعه کنندگان برشمرد و افزود : مراجعه به پزشکان متخصص زنان، عفونی و چشم پس از متخصصان داخلی بیشترین آمار مراجعه کنندگان طی ماه گذشته را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.