۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در آذربایجان شرقی توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر گفت: این مرحله از رزمایش با عناوین اطعام حسینی و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

او با بیان این‌که در قالب طرح احسان حسینی، از عید غدیر تا پایان ماه صفر با بهره‌مندی از ظرفیت خیران تعداد ۱۵۰ هزار بسته جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت: با استفاده از ظرفیت منابع امدادی، توزیع ۸۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد از عید غدیر آغاز شده است.

او با تاکید بر ظرفیت خیران و هیات‌های عزاداری در طرح اطعام حسینی، گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

کلامی ضمن قدردانی از همراهی مردم و مسئولین در مرحله اول رزمایش ایران همدل، گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود.

او گفت: مردم نیک اندیش استان می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* به‌صورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار