ایجاد اشتغال برای ۵۸۰ ایثارگر لرستانی/ قانون خدمات‌رسانی به جانبازان اصلاح شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اشتغال ۵۸۰ ایثارگر طی سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین طی سال گذشته تسهیلاتی جهت اشتغال به ایثارگران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید حسین نازاریان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان اظهار کرد: در استان ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر تحت‌پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند.

او خاطرنشان کرد: کارگروه‌های کارآفرینی و مشاوره، اشتغال روستایی و عشایری و کارگروه جذب و استخدام در بنیاد شهید فعال شده و اشتغال ایثارگران را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اشتغال ۵۸۰ ایثارگر طی سال گذشته خبر و ادامه داد: همچنین طی سال گذشته تسهیلاتی جهت اشتغال به ایثارگران پرداخت شد.

نازاریان بیان داشت:همچنین امسال و با شیوع بیماری کرونا، به ۳۰۸ ایثارگر کمک معیشتی پرداخت شد.

او بر اصلاح قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید و تصریح کرد: متاسفانه این مهم مغفول مانده و نیازمند اصلاح قانون است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان همچنین به کمبود اعتبار این نهاد در حوزه بهداشت و درمان ایثارگران اشاره و خواستار تامین اعتبار بیشتر در این بخش شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار