مشاهده پهپاد در آسمان ماهشهر صحت ندارد

 فرماندار ماهشهر گفت: انتشار خبری در برخی کانا‌ل های خبری و نیز فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فروند پهپاد در آسمان این شهرستان صحت ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر گفت:  یک ویدیو در برخی کانال‌های خبری و فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فروند پهپاد در آسمان  شهرستان ماهشهرمنتشر شد که بر اساس اعلام فرماندهان پدافند مستقر در منطقه جنوب هیچ شی پرنده ناشناس تا کنون در منطقه مشاهده نشد.

او با بیان اینکه در صورت مشاهده با عکس العمل سریع و قوی پدافند مواجه خواهند شد افزود: مرکز پدافند جنوب کشور با تمام ظرفیت‌ها به طور شبانه روزی آسمان جنوب کشور خصوصا ماهشهر که دارای حساسیت اقتصادی است را رصد می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا پرنده غیر خودی در آسمان این منطقه حضور یابد.

بیرانوند بیان داشت: پدافند هوایی با هوشیاری کامل منطقه را رصد می‌کند و هیچ شی مشکوکی از تیررس این سامانه در امان نیست و انتظار می‌رود رسانه‌های در زمینه انعکاس اخبار امنیتی ملاحظات بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان بدون ذکر منبع اخباری را در رسانه‌های خود درج نکند، زیرا انتشار اینگونه اخبار کذب دستمایه‌ای برای رسانه‌های بیگانه می‌شود.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: در گذشته پدافند هوایی کشور و به خصوص منطقه خوزستان عملکرد قابل قبولی داشته و هرگونه شی ناشناس و یا پهپادی را بلافاصله منهدم کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.