آزمون خبرنگاری در شوش برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: آزمون کارگاه آموزش خبرنگاری طی ۲ نوبت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: آزمون کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور ۸ نفر از ثبت نام شدگان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش زیر نظر عباس کرم الهی مدرس ۱۷ دوره کارگاه آموزش خبرنگاری در مقطع مقدماتی برگزار شد.

او ضمن قدردانی از عباس کرم الهی مدرس این دوره افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگز زحمات این پیشکسوت و مدرس خبرنگاری را فرآموش نمی‌کند که در هر زمینه‌ای بدون کوچکترین چشم داشتی با این اداره همکاری داشته و دارد.

ذاکری بیان داشت: در این دوره مباحثی شامل تاریخچه‌ی مطبوعات در جهان ایران و خوزستان، شناخت انواع روزنامه‌ها و خبرگزاری ها، تعریف مصاحبه و انواع آن، اجزای خبر و انواع مختلف آن، منابع و اصول خبر نویسی، انواع گزارش‌های خبری و ... به همت عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران شوش به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تصریح کرد: به پذیرفته شدگان این آزمون گواهینامه پایان دوره آموزشی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن روزنامه نگاران شهرستان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.