وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور:

با افزایش تولید در کارخانه لاستیک سازی،بستر صادرات فراهم می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در کارخانه صنایع دفاعی لرستان تولید می‌شود، گفت: با افزایش ظرفیت بستر صادرات فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسم افتتاح کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان، اظهار داشت: کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی در لرستان سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در دو نوع اسپورت و اس یو وی ویژه خودرو‌های نظامی و آفرود را تولید می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: تولیدات امروز کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان تنها به اندازه مصرف نیرو‌های مسلح است کشوراست.


بیشتر بخوانید


او  از برنامه ریزی به عمل آمده برای افزایش تولیدات خبرداد و افزود: با افزایش تولید بستر صادرات در این حوزه فراهم می‌شود.

امیر حاتمی بیان کرد: در حوزه صادرات تلاش می‌شود بتوانیم نیاز‌های همسایگان و دوستان و کشور‌هایی که علاقمند به تعامل با جمهوری اسلامی ایران هستند را فراهم کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه در این زمان آنچه که تولید می‌شود تأمین کننده نیاز کشور است، افزود: در مراحل بعدی امکان تأمین و صادرات فناوری و خدمات فراهم خواهد شد.

گفتنی است، کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی شهرستان دورود امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در ۲ نوع اسپورت و اس یو وی ویژه خودرو‌های نظامی و آفرود را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار