آیت‌الله علم الهدی تاکید کرد:

نیروی انتظامی ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود مردم می‌توانند با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با سردار اشتری و فرماندهان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه‌های خود برگزار می‌کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی، امکان این کار را ندارند، گفت: شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید، اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود مردم می‌توانند با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند.

او افزود: جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت‌ها بسیار با شکوه برگزار شد و همه مردم شهر در خیابان‌ها و فضا‌های سرباز، نظاره‌گر جشن و شادی عید غدیر بودند، هرچند که خیلی از مسئولان به نحوه برگزاری آن کمک کردند. راهنمایی و رانندگی نیز با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان‌های شادی بسیار کمک کردند.
بیشتربخوانید
محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند، ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که در خراسان رضوی تمام دستگاه‌ها باهم همراهی و هماهنگی دارند که این موضوع، به نظم استان کمک شایانی می‌کند.

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: در خیابان‌های اطراف حرم رضوی امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌توان به وجود آورد، نیروی انتظامی اگر در طرح‌های اجرایی پیش قدم باشد اطمینان مردم بسیار بالاتر می‌رود و ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.