ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در راستای تولید و اشتغال

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حمایت از سرمایه گذاری و تقویت بخش خصوصی در جهت تولید و اشتغال شهرستان اهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،راستگو معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب شهرستان اهر در بخش‌های صنایع تبدیلی، کشاورزی، دامداری و معدنی و نقش بسزای آن در اشتغال  لازم است از سرمایه گذاری و تقویت بخش خصوصی در این بخش‌ها حمایت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از مسئولان و به خصوص فرمانداران خواست در کنار مردم بوده و تا حد توان از هیچ تلاشی در رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

در این جلسه محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز از بی بهره بودن شهرستان اهر از امکانات معادن موجود و به خصوص معدن مس در راستای اشتغال و توسعه انتقاد کرد.

محرم زاده گفت: از مسئولان کشوری و استانی انتظار داریم در جهت فعالیت معادن از جمله مس و ایجاد صنایع جانبی در منطقه که می‌تواند در اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشد از هیچ کاری دریغ نکنند.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری در شهرستان اهر، ایجاد شهرک گلخانه‌ای و شهرک دامپروری لازم و ضروری  است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه محل فعلی شهرک صنعتی اهر با وجود زمین ناهموار برای سرمایه گذاری مناسب نیست خواستار احداث شهرک صنعتی جدید در مکان مناسب شد.

او همچنین احداث اتوبان تبریز – باکو جهت توسعه منطقه و خارج شدن از بن بست را ضروری دانست و خواستار توجه مسئولان کشوری و استانی در این زمینه شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام جمعه اهر نیز، گفت: مسئولان باید از فرصت‌های به وجود آمده، برای خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات زاهد محمودی فرماندار سابق اهر تجلیل و رسول خدابخش به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.