مطالبات مردم باید جدی پیگیری شود/ظرفیت‌های بالقوه لرستان مورد توجه مسوولان قرار گیرد

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه آب و خاک است که انتظار می‌رود این پتانسیل‌ها مورد توجه و پیگیری مسولان کشوری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی بیان کرد: مردم استان حرکت رشد به رشد و تحول را در استان مشاهده می‌کنند و مطالبات مردم نیز باید جدی و پیگیری شود.

او اظهار داشت: همکاری‌های وزارت خانه‌ها به عنوان مکمل برای رشد و توسعه کشاورزی و دامپروری و صنعت استان نیز مدنظر قرار گیردو در هیات دولت مطرح شود تا ظرفیت‌های آب و خاک و صنایع تعطیل شده استان مورد پیگیری و عملیاتی شدن قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز ۵۰۰ میلیارد تومان طی ۲ سال در استان سرمایه گذاری خواهد کرد، اما حلقه‌های موردنیاز وزارت نیرو جهاد کشاورزی نیز باید دراین راستا همکاری کنند.

او اظهار داشت:انتظار می‌رود معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز این امور را پیگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: بنیاد شهید دارای ظرفیت‌هایی در بخش خصوصی و دولتی است و می‌تواند با سرمایه گذاری در استان تاثیری در توسعه استان داشته باشد.

او با اشاره به واحد‌های تولیدی راکد در استان گفت: رونق این واحد‌ها باعث رونق اقتصادی استان می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیکاری بخشی از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان تاکید کرد کارگروه‌هایی در این راستا تشکیل شود و افزایش سهم لرستان در بودجه‌های ملی دیده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار