شهرستان کلیبر ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و جذب توریست گفت: شهرستان کلیبر ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار کلیبر در خصوص پتانسیل بالای شهرستان کلیبر ابراز داشت: شهرستان کلیبر را می‌توان به عنوان عروس گردشگری استان نام برد، چون از ظرفیت‌های بسیار بالای این شهرستان می‌توان به گردشگری اشاره کرد البته پتانسیل بسیاری دارد که یکی از آن‌ها را وجود مردم غیرتمند و زحمتکش است.

او سپس ادامه داد: غنی بودن این شهرستان از گیاهان دارویی خاص که برخی مختص منطقه هستند از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان محسوب می‌شود و می‌توان در جهت اشتغال‌زایی و توسعه بخش خصوصی استفاده کرد.

او  همچنین به وظایف فرمانداران اشاره کردوگفت: فرمانداران دو وظیفه عمده دارند که یکی از وظایف وظیفه بخشی و شامل تأمین آزادی‌های سیاسی و مدنی و وظیفه دوم فرابخشی و شامل نظارت و پیگیری بوده و فرمانداران در مقابل این موارد مسئول و پاسخگو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار