نماهنگ ضربه متقابل درباره شهادت سپهبد شهید سلیمانی

در راستای سخنرانی سردار سلامی به مناسبت روز مقاومت و اشاره او به شهادت سردار سلیمانی، نماهنگی با عنوان «ضربه متقابل» منتشر شده است.

نماهنگ ضربه متقابل درباره شهادت سپهبد شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه محرم امسال شاید یکی از متفاوت‌ترین سال‌هایی است که در غریبانه‌ترین شرایط برگزار می‌شود. از یک طرف شهادت سپهبد شهید سلیمانی و اولین محرم بدون حضور این سردار عزیز که به مراتب جای خالی‌اش حس می‌شود و از طرفی ویروس کرونا همگی شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است.


بیشتر بخوانید


سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته در سخنرانی به مناسبت سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی، به مجاهدت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهادت ایشان اشاره داشته و خطاب به دشمنان گفت: آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

در راستای این سخنرانی طوفانی، نماهنگی با عنوان «ضربه متقابل» در کانال تلگرامی منتسب به سپهبد شهید سلیمانی منتشر شده است که در ادامه آن را با جزئیات مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سردار دلها : خدایا مرا پاکیزه بپذیر
Iran (Islamic Republic of)
طاها عبداللهی
۲۳:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
خدایی از وقتی حاج قاسم سلیمانی شهید شد برکت هم ازکشورمون رفت همش بد اوردیم حالا هم که کرونا ان شاالله از این گرفتاری همه راحت بشن وهیچکس مبتلا به این مریضی نشه حتی دشمنامون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
انالله وانا علیه راجعون
... سالها آرزوی شهادت سرانجام سلیمانی عزیز را به به این مقام والا رسانید وخون پاک او بدست شقی ترین آحاد بشر برروی زمین ریخت...
سیدعلی خامنه‌ای 98.10.13
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
انالله وانالیه راجعون
آخرین اخبار