چاپ ۵۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در قزوین

مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس استان قزوین از چاپ ۵۰ جلد کتاب و جمع آوری ۴۰۰ هزار برگ سند از شهدا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر پیری مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا و کمبود بودجه در کار این سازمان خللی وارد نشده و بنیاد حفظ آثار توانست ۵۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ و منتشر و بیش از ۴۰۰ هزار برگ سند از شهدا جمع آوری کند.

امیر پیری افزود: همچنین برای تربیت مدرس و اساتید گام‌های خوبی برداشته شده که ۲۴ نفر با گرفتن مجوز در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند.

این مسوول ادامه داد: در ۳۲ نقطه استان ۷۲ شهید گمنام ثبت شده که در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف طبق توافق با ستادکل خاکسپاری شدند و برای آن‌ها المان ساخته شده است.

او اضافه کرد: در ابتدا برای باغ موزه دفاع مقدس در سال‌های گذشته بیش از ۳میلیارد تومان هزینه شده و طبق توافقات صورت گرفته بیش از ۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار اختصاص یافته است که شهرداری قزوین به عنوان حامی بخش زیادی از این کار را برعهده دارد و فعالیت ساخت آن برعهده بسیج سازندگی استان است.

به گفته مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس، اگر اعتبارات بدون مشکل تامین شود باغ موزه تا ۲۲ بهمن برای بهره برداری و افتتاح آماده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.