همه باید با مراقبت از خود و دیگران به کادر درمان کمک کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عزاداری محرم باید طبق دستوالعمل‌های بهداشتی برگزار شود، گفت: همه باید با مراقبت از خود و دیگران به کادر درمان کمک کنند تا کارشان آسان شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های اولین نماز جمعه شهر کرمانشاه بعد از همه گیری کرونا و تعطیلی چند ماهه این فریضه ضمن تقدیر از خدمات دولت در زمینه کنترل بیماری کرونا از کادر درمان نیز تشکر کرد.

آیت الله علما همچنین درگذشت ماموستا محمدی امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه را تسلیت گفت و فقدان این عالم خوش اخلاق را ضایعه‌ای برای جامعه اسلامی دانست.

او در ادامه از تمام ارگان‌های اجرایی و نظامی که مبادرت به توزیع بسته‌های کمک معیشتی اقشار ضعیف کردند، تشکر کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان به گردن ما و انقلاب حق دارند و قابل تقدیر هستند.

او همچنین  از ۲۷ مرداد ماه روز مقاومت پاوه یاد کرد و گفت: این حادثه بیش از یکصد شهید پاسدار و غیرپاسدار داشته است.

آیت الله علما در بخش اول خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیان حدیثی از پیامبر اسلام خطاب به حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: رسول خدا سه سفارش به حضرت علی داشته است، اول درست انجام دادن واجبات شخصی و اجتماعی، دوم پرهیز از آنچه خدا حرام کرده است و سوم اینکه قناعت داشته باشد.

او در پایان بر کوتاه بودن خطبه‌ها به دلیل کرونا تاکید کرد.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار