اجازه نمی‌دهیم سلامت مردم با حضور مسافران تهدید شود

امام جمعه بابلسر گفت: اجازه نمی‌دهیم سلامت مردم شهر با حضور تعدادی از مسافران بی ملاحظه تهدید شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در نشست با اصحاب رسانه،گفت: ماه محرم را در پیش داریم و عده ای با شیطنت می خواهند با مطرح کردن ویروس کرونا، دین را در مقابل علم قرار دهند، در حالی که اسلام دین عقلانیت است و بیشترین تاکید را در فراگیری علم دارد.

او با بیان اینکه افراد متدین بیشتر از همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، افزود: عزاداران امام حسین (ع) دستورات ستاد کرونا را برطبق فرمایش مقام معظم رهبری اجرا می‌کنند، اما روز‌های تاسوعا و عاشورا امسال مصادف با ۴ روز تعطیلی است که تجربه نشان داده حجم وسیعی از مسافران به شهر بابلسر سفر می‌کنند.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: پیرامون همین موضوع، دیداری با وزیر کشور داشتیم و خواستار اعمال محدودیت برای جلوگیری از هجوم مسافران شدیم، او نیز گفت در این مورد استاندار مازندران اختیار کامل دارد. با استاندار هم صحبتی داشتیم که خوشبختانه نظر مساعد در خصوص اعمال محدودیت‌ها داشتند.

او گفت: اجازه نمی‌دهیم سلامت مردم شهر با حضور تعدادی از افراد بی ملاحظه به خطر بیفتد و شعائر دینی ما تاسوعا و عاشورا مورد هتک حرمت و هجمه قرار گیرد.

حجت الاسلام قلی پور هفته خبرنگار را فرصتی برای دیده شدن زحمات خبرنگاران و قدرشناسی از آن‌ها دانست و افزود: قلم و دوربین خبرنگار باید لرزه بر اندام مسئول کم کار بیاندازد و هرگاه چهره چنین مسئولی زرد و بدنش دچار لرزش شد، نشان از آن است که خبرنگار کارش را به درستی انجام داده است.

امام جمعه بابلسر گفت: امانتداری، انصاف، مسئولیت پذیری، صداقت، شجاعت، صراحت لهجه، دلسوزی، حضور موثر در صحنه ها، خیرخواهی، روشنگری و امیدآفرینی در جامعه از جمله خصوصیات خبرنگاران تراز انقلاب است و در حقیقت خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار