خودرو حامل داروی دامپزشکی قاچاق در فراشبند توقیف شد/کامیون حامل ۲۱ میلیارد کالای قاچاق توقیف شد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،   مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۲۴ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کامیون حامل ۲۱ میلیارد کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کامیون و کشف ۴۹۷ کارتن لوازم یدکی خودرو قاچاق و بدون مجوز به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان کازرون خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی دقیق از این کامیون، ۴۹۷ کارتن لوازم یدکی خودرو قاچاق و فاقد مجوز جاساری شده بود کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف جرثقیل ۳۰ میلیاردی قاچاق در لامرد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان لامرد خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لامرد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به کامیون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: پس از توقیف کامیون کشنده و بررسی مدارک مشخص شد که جرثقیل مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی می‌باشد.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری باند سارقان و کشف ۲۵ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری باند سارقان درون خودرو و اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها، موفق به شناسایی اعضای باند ۳ نفره سارقان شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این ۳ سارق، موفق به کشف ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو شدند.

سرهنگ قسام بیان کرد: سارقان پس از تحقیقات و بازجویی‌های اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، ۲ دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۳ هزار و ۹۰۰ عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، ۴۰ دستگاه مودم، ۳۲ دستگاه لپ تاپ، ۲ دستگاه اسپیلت و لباسشویی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

خودرو حامل داروی دامپزشکی قاچاق در فراشبند توقیف شد

فرمانده انتظامی فراشبند از توقیف یک سواری پژو و کشف ۳ هزار و ۳۰۰ قوطی دارو دامپزشکی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی بخش "دهرم" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک خورو پژو ۴۰۵ حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳ هزار و ۳۰۰ قوطی دارو دامپزشکی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده، یک میلیارد ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر قانونی در حوزه قاچاق، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه موتورسیلکت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۵ سارق وکشف ۲۰ فقره سرقت در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری ۵ سارق و اعتراف آنان به ۲۰ فقره انواع سرقت در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان ارسنجان، پلیس آگاهی طی چند روز گذشته با اجرای تحقیقات میدانی و مراقبت‌های نامحسوس مجرمین سابقه دار، موفق شدند ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

او افزود: پس از شناسایی محل اختفاء سارقان، با هماهنگی قضائی ۵ نفر در نقاط مختلف شهرستان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده و مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، احشام، قطعات خودرو و سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان، خاطر نشان کرد: شهروندان هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
درودبرشیرمردان خداامامزمان یارتان مدافعان جانبرکف درودوسپاس