ضرورت ایجاد فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت ایجاد، تقویت و ارتقای وضعیت فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر تأکید کرد.

ضرورت ایجاد فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نرگس نوراله‌زاده، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ایجاد فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر و کمبود اینگونه فضا‌ها برای بانوان، این مهم برای پیگیری و اجرا به شهرداری اعلام شده که مورد درخواست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز بوده است.

نوراله زاده با تأکید بر در نظر گرفتن فضا‌های ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در کنار فضا‌های سبز موجود شهر، اظهار کرد: باید این فضا‌های فرهنگی ورزشی به‌گونه‌ای طراحی شود که همراه با پوشش گیاهی مناسب، محل مناسبی برای بهره‌مندی بانوان باشد تا بتوانند به ورزش و تفریح بپردازند.

او با توجه به نیاز ایجاد فضای سبز و فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در مناطق چهارگانه شهرداری که دارای تراکم بالای جمعیت هستند، گفت: ضرورت دارد این مهم در دستور کار بودجه ١۴٠٠ شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان همچنین یادآور شد: از سوی دیگر برای حرایم‌های فضا‌های فرهنگی ورزشی بانوان در راستای عدم مشرفیت به این فضا‌ها نیازمند طراحی خاص در ضوابط شهری به لحاظ رعایت فرهنگ اسلامی و امنیت حضور بانوان در فضا‌های عمومی و نیز منازل هستیم که باید این مهم در ضوابط شهری همدان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: شهرداری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.