پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در ۱۰ کد رشته دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، روح‌الله پورمحمدی رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: ۱۰ کد رشته جدید در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان اضافه شده است.
 
روح‌الله پورمحمدی افزود: آموزش در این مرکز به‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.

او با اشاره به وجود ۲۶۰ دانشجوی خانم و آقا در این دانشگاه افزود: بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بومی هستند.
 
رئیس مرکز علمی_کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج با بیان اینکه دانشگاه علمی ـ کاربردی دارای یک عضو هیئت علمی است، تعداد مدرسین دانشگاه را ۷۵ نفر عنوان کرد.

پورمحمدی با بیان اینکه از مهرماه در رشته‌های حقوق، حسابداری و مدیریت فرهنگی دیگر دانشجو نخواهیم پذیرفت، بیان کرد: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار و کاردانی بورس پذیرای دانشجویان هستند، ضمن اینکه پیش بینی می‌کنیم مدیریت امور اداری بیشترین متقاضیان را داشته باشد.
 
او بیان کرد: مرکز علمی ـ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم‌پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام بر می‌دارد.

او گفت: از سال ۸۶ تاکنون ۵ هزارو ۲۹ نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند.
 
پورمحمدی برپایی کارگاه کارآفرینی در آبان‌ماه و رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در آذرماه را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و افزود: این دو ویژه برنامه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
او در پایان یادآور بیان کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس آخر شهریورماه، ویژه برنامه‌های روز دانشجو طی ۱۶ آذرماه و مسابقات مناظره دانشجویی در اسفندماه از جمله برنامه‌های فرهنگی ویژه دانشجویان است که در صورت رفع ویروس کرونا برگزار خواهند شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.