بایرن مونيخ مسی را نشانه گرفت

تیم فوتبال بایرن مونیخ برای پیروزی برابر تیم بارسلونا از تاکتیک خنثی کردن بازی سازی لیونل مسی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم بارسلونای اسپانیا که مهره‌های ارزشمند خود از جمله لیونل مسی را در اختیار داشت، به برتری قاطع ۸ بر ۲ رسید.

تاکتیک اصلی هانس فلیک سرمربی باواریایی‌ها خنثی کردن تحرکات و بازی سازی لیونل مسی مهره کلیدی باشگاه بارسلونا بود. مسی در حالی که لیونل مسی را از ابتدای بازی در اختیار داشت، در دقیقه ۴، اولین گل بازی را خورد و در ۱۰ دقیقه ۳ گل دیگر را از حریف دریافت کرد که نشان از دفاع نامنسجم و به کار نگرفتن بازیکن مهم بارسا یعنی لیونل مسی بود.  

بایرن مونیخ تلاش کرد در نیمه اول بازی لیونل مسی را کنترل کند و مسی به عنوان توپ پخش کن سومین بازیکنی از بارسا بود که در پاسکاری‌ها صاحب توپ می‌شد. مسی تنها ۲۹ بار در نیمه اول توپ را لمس کرد که آمار وحشتناکی برای او به حساب می‌آید.  

مسی در طول پاسکاری‌های خود با هم تیمی هایش دقت پاس هایش به ۸۸.۲% می‌رسید و تنها یک ضربه به سمت دروازه زد که به نسبت بازی‌های دیگری که او از ابتدای بازی حضور داشت آمار خوبی نیست و این نشان از آنالیز درست فلیک از نحوه بازی این فرازمینی است.  

در نیمه دوم، اما ليونل مسی ۴۰ بار لمس توپ داشت و تنها ۲ شوت به سمت دروازه بایرن مونیخ زد.  نسبت به نیمه اول بازی تعداد پاسکاری‌های این بازیکن به عدد ۱۴ و دقت آن به ۸۳.۹% رسيد که نشان از حواس جمعی بازیکنان بایرن مونیخ در مهار این بازیکن داشت.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار