معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی ایران در بیروت/ انجام ۸ عمل جراحی تا کنون

محمدی تازه‌ترین جزئیات از روند امدادرسانی به مصدومان انفجار بیروت در بیمارستان صحرایی ایران را تشریح کرد.

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم حادثه دیده لبنان در بیمارستان صحرایی ایران در بیروت گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ۱۰ روز است که در قالب بیمارستان صحرایی در بیروت مشغول به خدمات رسانی به مردم این منطقه هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه چند روزی زمان برد تا تجهیزات بیمارستان صحرایی کامل و این بیمارستان دایر شود، افزود: با آغاز به کار بیمارستان صحرایی ایران در بیروت از سوی مردم این منطقه استقبال خوبی صورت گرفت و حتی تعدادی از آوارگان سوری و فلسطینی نیز برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان صحرایی مراجعه کردند.

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی در بیروت / انجام ۸ عمل جراحی تا به امروز

محمدی در پاسخ به این سوال که تا کنون چند نفر به بیمارستان صحرایی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند؟ ادامه داد: یک هزار و ۶۵۰ نفر تا عصر دیروز (جمعه ۲۴ مرداد ماه) به بیمارستان صحرایی جمهوری اسلامی ایران در بیروت مراجعه کردند و ۸ عمل جراحی نیز انجام شد.

او ادامه داد: در حال حاضر پزشکان عمومی، جراح، ارتوپد و اطفال در بیمارستان صحرایی حاضر هستند و خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی در بیروت / انجام ۸ عمل جراحی تا به امروز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: باید به این نکته تأکید کنم که در بین بیمارستان‌های موجود از خدمات درمانی بیمارستان صحرایی جمهوری اسلامی ایران به خوبی یاد می‌شود و وضعیت این بیمارستان نسبت به سایر بیمارستان‌های دایر شده مطلوب‌تر است.

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی در بیروت / انجام ۸ عمل جراحی تا به امروز

محمدی با تأکید بر اینکه بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران توانسته بار دیگر بیمارستان‌ها را به دوش بکشد، گفت: تا زمانی که مسئولان سیاسی دو کشور ایران و لبنان، صلاح بدانند، فعالیت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت ادامه پیدا می‌کند و باید گفت میزان رضایتمندی مراجعان به این بیمارستان از خدمات درمانی ارائه شده بسیار بالا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار