بازدید نماینده بهبهان در مجلس از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان

نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به همراه یوسف زمانی اصل فرماندار از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان بازدید و بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ها تاکید کردند.

مظلومی گفت: در دیدار قبلی با مردم اسلام آباد جهت رفع مشکلات این منطقه گفت و گو کردیم و اکنون با حضور مسئولان شهرستان جهت بازدید از اقدامات صورت گرفته حاضر شدیم.

او در ادامه بیان داشت: با عزم جهادی و همدلی مسئولان جهت رفع مشکلات شهرستان به زودی شاهد رفع مشکلات حوزه شهری خواهیم بود.

فرماندار بهبهان گفت: تلاش می کنیم با فعال نمودن صنایع پایین دستی پالایشگاه همچون فراوری اتان که سرمایه گذارش مشخص شده و بحث جمع آوری گاز‌های مشتعل که تجهیز کارگاه شده است و پروژه توسعه ۲۸ مخزن نفتی در منطقه منصوراباد مشکل اشتغال شهرستان را کاهش دهیم و در حوزه عمران روستایی اقدامات خوبی تا پایان سال خواهیم داشت.

او تصریح کرد: در حوزه کشاورزی با توجه به وضعیت آب در مارون به دنبال توسعه کشاورزی منطقه هستیم و باید برای توسعه اشتغال به  کشت گلخانه‌ای به پردازیم و با برنامه ریزی و حوصله به دنبال مرتفع کردن و رفع پله به پله آن‌ها هستیم.

زمانی اصل بیان داشت: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس پروژه‌ای بسیار عظیم و شاهکاری است که در دوران تحریم و شرایط سخت به سرانجام رساندن آن کاری شگرف و قابل تقدیر است. اتفاقی که با بهره برداری از این پالایشگاه خواهد افتاد افزایش سرانه ارزش افزوده منطقه خواهد بود که می تواند در توسعه نقش بزرگی بازی کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.