سرمربی تیم ملی ووشو بانوان اعلام کرد؛

برنامه‌ای برای تشکیل اردوی تیم ملی وجود ندارد

طهماسبی فر گفت:با شرایط موجود هیچ برنامه مشخصی از طرف مسئولان برای تشکیل اردو‌های تیم ملی داده نشده است.

طهماسبی فر سرمربی تیم ملی ووشو بانوان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: از ۱۳ سالگی به تشویق برادر ورزشکارم به تکواندو روی آوردم و تا دان ۲ پیش رفتم.

از سال ۸۲ با شناختی که در رشته ووشو بدست آوردم به بخش ساندا گرایش پیدا کردم و می‌شود گفت این شروع آغاز راهی شد برای موفقیت‌های پیاپی تا جایی که از ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ به طور مستمر موفق به کسب مدال طلا در رقابت‌های کشوری شده ام.

او که سال ۱۳۸۴ در مسابقات ویتنام تنها و اولین ورزشکار زنی بود که موفق به کسب مدال طلا شددر خصوص افتخارات ورزشی خود گفت: در عرصه جهانی  کسب ۲ مدال نقره، یک مدال برنز و دو مدال ارزشمند طلا در تورنمنت جهانی از جمله افتخارات بنده است.

راضیه طهماسبی فر ادامه داد: عضویت در تیم ملی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در لیگ ستارگان ووشو، مربی تیم منتخب استان اصفهان و مربی تیم ملی جوانان و همراهی تیم ملی ووشو بانوان به عنوان سرمربی رده بزرگسالان از افتخاراتی است که در کارنامه خود ثبت کرده ام .

این بانوی ورزشکار اظهار داشت: بنده رئیس سبک لی چوان بانوان استان اصفهان هستم و درحال حاضر با برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین و برگزاری آزمون‌های رده‌های کمربند و دان‌ها مشغول هستم.

او در خصوص تیم ملی ووشو بانوان گفت: با شرایط موجود هیچ برنامه مشخصی از طرف مسئولان برای تشکیل اردو‌های تیم ملی داده نشده و اکنون کلاس‌ها تنها بصورت آنلاین وضعیت ملی پوش‌ها برسی و پیگیری می شود.

طهماسبی ادامه داد: هدف کاری بنده ایناست که در اداره تربیت بدنی استخدام شوم، اما هنوز پرونده ام در قسمت اعتبار و بودجه جا خوش کرده است.چرا که از مهر ماه سال گذشته از طریق وزارت ورزش پیگیری‌های لازم را انجام دادم و درنهایت با گذراندن مراحل گزینش و مصاحبه پرونده بنده در اداره ورزش و جوانان استان در قسمت تعیین اعتبار و بودجه جا خوش کرده و اقدامی برای ادامه مراحل صورت نگرفته، از ریس محترم اداره ورزش و جوانان استان جناب آقای دکتر طباطبایی از همین فضا درخواست رسیدگی به پرونده خود را دارم انشالله که با توفیق خدا و همت مسئولین محترم بحث استخدامی بنده هم درست شود.


راضیه طهماسبی فر علاوه بر همه این افتخارات دارای مدرک مربیگری و داوری درجه یک نیز می‌باشد و از شاگردان موفقش می‌توان از خانم‌ها هانیه قدرتی پور و فاطمه ویسی نام برد که دارای مدال‌هایی آسیایی وجهانی هستند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.