جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی خبر داد؛

دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی

پرماسی از دستگیری ۴ نفر از عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ داقر پرماسی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، در پی رصد فضای مجازی، با صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند که گردانندگان آن اقدام به انتشار تصاویر حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد غیرمجاز می‌کردند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف و ماموریت‌های پلیس، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است، افزود: در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، ۴ نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، اضافه کرد: خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی جرم بوده و پلیس برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی، عنوان کرد: هرگونه قدرتنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است و مردم در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش سلاح و مهمات و قدرت نمایی اراذل و اوباش با سلاح می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.