چهل و سومین دورۀ مسابقات قرآنی استان اصفهان آغاز شد

چهل و سومین دورۀ مسابقات قرآنی استان اصفهان با حضور ۳۶۰ شرکت کننده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام مهدی طاهری، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: دانشگاه علوم قرآنی امام صادق (ع) دولت‌آباد، از امروز میزبان برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان اصفهان است.


او ادامه داد: حدود ۳۶۰ نفر شرکت کننده مرد و زن به این مرحلۀ استانی راه یافته‌اند، که ساعات حضور آن‌ها بین شهرستان‌ها تقسیم شده و در همین راستا نیز مراسم اختتامیه و افتتاحیه مسابقات نیز حذف شده است. برای جلوگیری از تجمع هم شرکت کنندگان در ساعات مقرر شده و در دو گروه خواهران و برادران در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه شرکت خواهند کرد.

طاهری با اشاره به رشته‌های چهل و سومین دورۀ مسابقات قرآنی استان اصفهان تصریح کرد: برادران در ۹ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰جز، ۱۰ جز و ۵جز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعا خوانی و تواشیح و خواهران نیز در همه این رشته‌ها به جز اذان و تواشیح شرکت خواهند داشت.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: برای هر یک از این رشته‌ها پنج داور اختصاص داده شده و نمره نهایی بر اساس هر رشته، روز بعد اعلام می‌شود.منتخبین این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت و در هر رشته از قرآن برگزیدگان جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.
 
او گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، دستور العمل برگزاری بر اساس رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی خواهد بود، علاوه بر این، به تمام افرادی که برای مسابقه در محل حضور دارند، پک بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی کننده و ... تحویل داده می‌شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار