مازندران همچنان بر مدار قرمز کرونا

شبانه روز گذشته ۱۴۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری و ۱۳۲ بیمار ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار جدید مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۱۱۳ نفر هم در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند، افزود: ۲۳۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها به سر می‌برند.


بیشتر بخوانید


شناسایی ۳۸ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۳۸ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: در این مدت ۱۹ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

براساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، با پذیرش ۱۴۲ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته، شمار بستری شدگان در بیمارستان‌های استان به هزار و ۲۹۳ نفر رسید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار